این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

خطبه دوم

 مناسبتهای  هفته   گذشته  اجلاس بین المللی نماز  برگزار  گردید که در این دیدار امام خامنه ای در پیامی که به این اجلاس دادند مسئولین ومردم را  به نماز سفارش نمودند.

 همچنین امام جمعه محترم  در خصوص اینکه  پی گیری های زیادی  برای راه اندازی سازمان تبلیغات انجام داده واز فرماندار ارزوئیه جناب آقای منظری ونماینده مردم شهرستان جناب آقای  منظری نیز درخواست داشتند که این قضیه را به طور جد پیگیری نمایند

 اتفاق بزرگ دیگری که افتاد در حالی که آمریکایی ها تصور می کردند که ایران بعداز قضیه برجام ما در جایگاه ضعف قرار داریم  ودیگر حرفی برای  گفتن نداریم ولی پاسداران عزیز انقلاب اسلامی که در پی دستیگری   ملوانان آمریکایی نشان دادند که اجازه  اشتباه اگرچه  ندانسته باشد را به دشمن نخواهند داد.

 رزمایش بزرگ ارتش با نام ولایت 94 که در  خلیف فارس برگزار  گردید بار دیگر  ایران نشاان داد که  در مقابل استکبار با اقتدار رفتار  می کند.

 امام جمعه محترم در ادامه اشاره ای به هفته  ملی سرطان داشتند و مهمترین عامل سرطان را مواد مخدر وورزش نکردن  دانستند.

 در ادامه امام جمعه محترم در خصوص اینکه  دو انتخابات مهم در پیش داریم ومهمترین انتخابات  خبرگان است که مردم  باید در این انتخابات  با بصیرت جلو بروند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 20:19 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?